جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان نقده

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا گفت: حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و ترور فرماندهان مقاومت و سید حسن نصرالله نشان ترس و وحشت این رژیم از جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر نقده که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سفارشات امام علی علیه‌السلام به مالک اشتر نخعی مراقبت از افراد فرصت‌طلب و منفعت‌طلب است که معمولا با تغییر مسئولین به اطراف فرد تازه منصوب شده جمع شده و مسئولیت می‌گیرند و لذا حضرت به مالک توصیه می‌کند به دنبال تامین منافع عموم مردم باش نه یک عده‌ای که فرصت‌طلب هستند.

وی ادامه داد: حضرت ادامه می‌دهند؛ که در زمان صلح هزینه این خواص منفعت طلب برای نظام زیاد است اما توده مردم اینطور نیستند و در گرفتاری حاکم اسلامی این خواص منفعت طلب به کمک حاکم و نظام نمی‌روند و برای نظام اسلامی فایده ای ندارند و ما این را در جنگ و ۸ سال دفاع مقدس دیدیم.

امام جمعه نقده در ادامه تصریح کرد: حفظ امنیت در جامعه اسلامی خیلی مهم و یکی از شاخصه‌های توسعه است، امنیت نباشد مسائل فرهنگی اقتصادی و سیاسی پیش نخواهد رفت. دو مسئله در نیروی انتظامی اهمیت دارد؛ اول اینکه اقتدار مامور نیروی انتظامی باید حفط شود البته همراه با عطوفت و مهربانی و تدبیر . مردم باید احترام مامور نیروی انتظامی را حفظ کنند و اگر اقتدار پلیس از بین برود ما به قلداران جامعه فضا را باز کردیم.

وی گفت: مردم باید در ماموریت‌های پلیس به مامور نیروی انتظامی کمک کنند و اگر مردم به پلیس کمک کنند پلیس در انجام وظیفه موفق می‌شود و دادگستری باید اقتدار مامور را حفظ کند و پشتوانه مامور نیروی انتظامی باشد.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا بیان داشت: اولین مربی برای فرزند ، پدر و مادر است و آن‌طور که ما می‌خواهیم فرزندان تربیت نمی‌شوند آن طور که ما هستیم آن‌ها نیز مثل ما خواهند بود فرزندان به رفتار و پوشش ما نگاه می‌کنند. محیط خانواده خیلی مهم است پدر و مادر باید با فرزندان دوست باشند و با فرزندان نباید برخورد فیزیکی کنند.

وی با اشاره به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان شهادت سید حسن نصرالله، تصریح کرد: دشمنان اسلام با این جنایت‌ها می‌خواهند خود را حفظ کنند و این نشان‌گر ترس آن‌هاست و از ترس این کارها را می‌کنند. یک عده می‌گفتند زمان ، زمان گفتگو است، ای کاش می ماندند و می دیدند زمان ، زمان موشک است یا گفتگو.

امام جمعه نقده اضافه کرد: استکبار حرف منطق نمی‌داند یا باید با آنها باشی و ذلیل شوی و یا باید مقاومت کنی و قدرت داشته باشی. و مکتب ما مکتب امام حسین و عزتمندی است و این مکتب ذلت قبول نمی کند . ما قدرتمند هستیم . اگر آمریکا و اسرائیل می‌توانست به ایران حمله کند یک ثانیه تعلل نمی‌کرد. آمریکا به اسرائیل بارها گفته با ای آن درگیر نباش چون نمی‌توانید مقابل ایران مقاومت کنید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha